niedziela, 8 grudnia 2013

~~Klinika piękna~~

Cześć,a więc jak wiemy na Msp jest nowa klinika piękna...Nie za bardzo mi przypadła do gustu.Czemu.? Oczy ruszają się na prawo i lewo i za dużego wyboru ich już nie ma-.-Jedynym tego plusem jest cena która spadła do 100,150,200 StarCoins.Dużo osób narzeka na te oczy bo je kupiło.Ja moich nie zmieniam,ale Ci którzy zmieniają(większości)Piszą w statusach,,Jestem brzydka''Lub,,Mam brzydkie oczy''  I się zakrywaja maską która ma TheDolly,ale TheDolly nie ma nic do rzeczy.Mamy także cienie do oczów(Kolejny minus) W starej klinice można było odrazu.Gdy najedziemy na cienie będzie pisało,że najpierw musimy nasze oczy zaktualizować za co jeszcze będziemy chyba płacić-.- Nos:Nic nie mam do za zarzucenia im nie ma przynamniej z nimi kłopotów:)Co do ust tak samo nic się z nimi nie dzieje.
Myśle,że pomogłam co do kliniki piękna i,że nie popełnicie błędu.Jednak każdy ma inne zdanie...
PS:Obecna klinika piękna na : amalol200105.pinger.pl

~~Amalol~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz