wtorek, 10 grudnia 2013

~~Rezencje~~

Jak w tytule ten wpis będzie o rezencjach na Msp(Teraźniejszych rezencjach) Pierwsza jest ta o klinice piękna którą nie dawno pisałam.Jednak druga to te obiecywanki cacanki-.-Rozumiem,że Booniesters czy jak im tam,można robić długo,ale sory w lutym minie 6 miesięcy czyli pół roku.Co chwile słyszę,że Booniesters już niebawem będą w Googlach znalazłam zdj.Jakiejś 1-2Lvl'ki A Koło niej sklep z Booniesters:o Zajrzałam więc do sklepów ze zwierzakami i nic.Może to było z innych Msp np.Kanada,Francja itp.Nie chciało mi się robić kont na innych Msp,ale jeśli to prawda,że na innych Msp są Booniesters To my chyba biede klepiemy-.-:D
Wpisywanie do księgi gości coraz gorsze.Czemu.? Dopiero od 3 Lvl'a można się wpisywać do Ks.Gości.
Gdy będziemy próbować porozmawiać z Moderatorami na priv.Na Msp będzie pisało,że nie możemy..Coś tam,coś tam....Przepraszamy.Co chwile za coś przepraszają.Miło,że przepraszają:) Jednak bez przesady.Pamiętacy Lagi w wakacje.?Długo się logowaliśmy na Swoje konto na Msp i Na Msp cda.Potem po zalogowaniu nie było przynamniej nie pamiętam ile,ale chyba 3 godziny poczty-.- SORY ,ALE JA CHCE STARE MSP!!!

~~Amalol~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz