piątek, 13 grudnia 2013

Noo siemanoo !!! :D

No siemka wszystkim. Jestem Patrycja , na MSP pysiaa5. Będę prowadzić tego bloga razem z amandą :> Na początek coś o mnie:

Jestem osobą , która lubi śpiewać,tańczyć, grać w siatkówkę,piłkę nożną i ręczną :) ( Ogólnie lubię sport ). Mówią o mnie, że jestem miłą,dobra,pomocna...Można mi zaufać :) Czasem jestem uparta,zawsze walcze o swoje i o tych,którzy są dobrzy i mają rację.Także czasami na mnie uważajcie :D ( Już 2razy zraniłam kolegom palec tak,że albo go złamali albo..no nie ważne :D ) Lubię ludzi , którym można zaufać i są dobrzy. To są takie osoby jak ; (na msp) Madzia_STAR,wampirka678,Ricandirhio,kasiulka78,lolcia152 i amalol8. Dobra...Myślę,że tyle wystarczy :) Pozdrawiam ;> A tu moja fotka z MSP :D
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz